حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری به صورت گسترده در سطح شهر ورزقان انجام میشود.
05 آذر 1398 - 11:35
شناسه : 284
بازدید 833
7

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان از اجرای سه مرحله ای عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر ,ورزقان در سال 98 خبر داد. مهندس سلیم زاده اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری ورزقان طی سه مرحله و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان از اجرای سه مرحله ای عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر ,ورزقان در سال 98 خبر داد.
مهندس سلیم زاده اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری ورزقان طی سه مرحله و با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می شود.
شهردار ورزقان افزود: در مرحله اول این پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و آسفالت ریزی کوچه ها و معابر فرعی نوساز و فاقد آسفالت در دستور کار شهرداری ورزقان قرار گرفت که هم اینک نیز در دست اقدام قرار دارد.
وی ادامه داد: بعد از اتمام مرحله اول پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهرورزقان، مرحله دوم و سوم این پروژه نیز به تدریج در اواخرسال جاری عملیاتی خواهند شد.
سلیم زاده افزود: بخشی از عملیات آسفالت ریزی مرحله اول این پروژه به صورت دستی در خیابان ها و معابر سطح شهر و بخشی دیگر به صورت کاملاً مکانیزه و توسط ماشین آلات مخصوص آسفالت ریزی در خیابان فنی و حرفه ای و کوچه های منشعب از خیابان آخوندی و خیابان شهرداری انجام شده و همچنان در دیگر محلات شهر نیز ادامه خواهد داشت.
سلیم زاده با اشاره به اینکه بخشی از این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری و بخش دیگر آن با مساعدت معدن مس سونگون اجرا می گردد افزود: اولویت های آسفات ریزی براساس ارزیابی و آماربرداری کلی از سطح شهر تعیین شده است ولی با این حال کلیه همشهریان عزیز می توانند در صورت شناسایی محلاتی که در آنها نیاز بیشتری برای آسفالت ریزی احساس می شود، درخواست کتبی خود را به شهرداری ورزقان ارائه نمایند تا پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان مربوطه اقدام لازم در خصوص درخواست ایشان انجام شود.
شهردار ورزقان جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری ورزقان عنوان کرد و افزود: بعد از اتمام این مرحله شاهد ساماندهی و بهسازی وضعیت نامناسب آسفالت خیابانها و معابر اصلی و فرعی شهر ورزقان خواهیم بود و از این حیث نقصانی در شهر وجود نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.