حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان  طی پیامی شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین تسلیت عرض نمود.
27 خرداد 1399 - 12:34
شناسه : 442
بازدید 733
13

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان سلیم زاده شهردار ورزقان طی پیامی شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) به عموم مسلمین تسلیت عرض نمود.  متن پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم 28 خرداد سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت ، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است . […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان سلیم زاده شهردار ورزقان طی پیامی شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) به عموم مسلمین تسلیت عرض نمود.

 متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

28 خرداد سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت ، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) است .

بزرگ شخصیتی که با زحمات طاقت فرسا و تلاش های بی وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی و سرانجام به دست منصور خلیفه ستمگر عباسی به شهادت رسید و روح بلنداش به سوی معبود در ملکوت اعلی پر کشید و جهان اسلام را در مصیبت خود داغدار کرد .

اینجانب شهادت جانگداز ششمین اختر ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و تمامی مسلمین جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . از خداوند متعال می طلبیم که در پرتو عنایات حضرت امام جعفر صادق (ع) سعادت شفاعت ایشان را در جهان آخرت نصیب ما بفرماید.

سلیم زاده -شهردار ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.