حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان  طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان  را به عموم مردم شهرستان ورزقان تبریک گفت.
07 اردیبهشت 1399 - 8:28
شناسه : 381
بازدید 614
6

مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مردم شهرستان ورزقان تبریک گفت. در این پیام آمده است: شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ رمضان، ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه را بر ما […]

پ
پ

مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مردم شهرستان ورزقان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ رمضان،

ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌ (ص) و ائمه اطهار‌ (ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم.

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌ داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یابد و غفلت‌ها زدوده ‌شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است .

حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه شما شهروندان ورزقان تبریک عرض می‌نمایم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم. امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

سلیم زاده – شهردار شهر ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.