حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان به مناسبت حماسه 9 دی ماه
09 دی 1401 - 13:59
شناسه : 790
بازدید 741
22

بسم الله الرحمن الرحیم حماسه بزرگ ۹دی ماه سال ۱۳۸۸ ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی آگاهانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی که توسط دولت های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت […]

نویسنده : جاوید کاظم پور
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بزرگ ۹دی ماه سال ۱۳۸۸ ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی آگاهانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی که توسط دولت های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمان هایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی رقم زد.

دراین روز، بصیرت و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی درنگاه جهانیان برجسته شد و دشمنان قسم خورده این انقلاب دانستند سد محکمی درمقابل آنها قرار گرفته که توانایی نفوذ درآن را ندارند.

بی شک رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخنثی کردن توطئه از پیش طراحی شده دشمن نقش اساسی و راهبردی داشت و امروز ایران عزیز اسلامی در پرتو ولایت فقیه به سوی قله های پیشرفت وتعالی درحرکت است.

با گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

سعید قادری – شهردار ورزقان
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان

/ انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.