حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
دعوت عمومی شهردار ورزقان برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روزجهانی  قدس
09 خرداد 1398 - 11:10
شناسه : 160
بازدید 906
6

شهردار ورزقان در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان مهندس سلیم زاده با انتشار پیامی از مردم آزاده، شریف و همیشه درصحنه دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از […]

پ
پ

شهردار ورزقان در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان مهندس سلیم زاده با انتشار پیامی از مردم آزاده، شریف و همیشه درصحنه دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور بگذارند.
در این پیام آمده است
نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.
روزی که نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.
این‌جانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پربرکت قدر و ماه مبارک رمضان از همه مردم شریف و شهیدپرور و همیشه درصحنه شهرستان ورزقان و همچنین مسئولان شهرستان دعوت می‌کنم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از استکبار و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های پاک امام راحل و نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مدظله‌العالی، بار دیگر با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.