حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان طی پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و سالروز چهارم خرداد روز مقاومت دزفول و یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و مردم مقاوم دزفول را گرامی داشت.
01 خرداد 1399 - 8:39
شناسه : 415
بازدید 699
12

متن پیام مهندس سلیم زاده “بسم الله الرحمن الرحیم ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ‌گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده است ولی هرگاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن آن‌ها را غافلگیر نموده است. حماسه‌ی […]

پ
پ

متن پیام مهندس سلیم زاده

“بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ‌گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده است ولی هرگاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن آن‌ها را غافلگیر نموده است.

حماسه‌ی بی‌بدیل و سرشار از عطر جاودانگی سوم خرداد که تجلی آرمان خواهی و دفاع از ارزش‌های متعالی و مقدس این زادبوم کهن است را گرامی می‌داریم و یاد مردان میدان‌های نور و نبرد در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر عزیز و قهرمان شد را به نیکی و شایستگی به ارادت بر می‌آئیم؛ چراکه انسان خردمند ایرانی در پاسداری از حریم شکوهمند وطن تا پای جان می‌ایستد و ایثار و استقامت را معنایی دگر می‌بخشد. سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شورآفرین و حکیمانه‌ی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان‌داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد.

اینجانب ضمن تبریک حماسه به‌یادماندنی فتح خرمشهر به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران شهرستان ورزقان و ملت غیور ایران از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه اسلام توفیق و سربلندی مسئلت دارم.”

همچنین سلیم زاده در پیام جداگانه‌ای سالروز چهارم خرداد روز مقاومت دزفول را گرامی ‌داشت.

“بسم الرحمن الرحیم

چهارم خرداد، گرامیداشت جان‌های جاودان و فواره‌های تابناک خون‌هایی‌ست که عزت و سرافرازی و مقاومت را به همراه آورد. مقاومت بی‌بدیل مردم عزتمند و غیور دزفول در این روز که از زمین و آسمان شعله می‌بارید و جوی خون جاری می‌شد تصاویری حزن‌انگیز و در عین حال شکوهمند می‌آفرید که اگر این صبر و مقاومت از جان ناگهان آن غیورمردان و شیرزنان بر نمی‌خواست مقاومت و ایثار معنا نمی‌یافت.

یاد و خاطره‌ی همه‌ی کسانی که در هراس بمب و آتش و خون راه سپید رهایی را در مقاومت و فداکاری دیدند گرامی می‌دارم و عزت و سربلندی اکنون این دیار و اقلیم تاریخ‌ساز و فرهنگ پرور را مرهون آن همه ایثار و جانبازی می‌دانم.

درود بیکران بر همه‌ی کسانی که جان نازنین را بر بال‌های سپید مرگ برای سرافرازی ایران اسلامی عزیز به ودیعت نهادند.”

سلیم زاده شهردار ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.