حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک شهردار ورزقان به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها
14 تیر 1399 - 9:35
شناسه : 454
بازدید 1070
11

مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان در پیامی روز شهرداری و دهیاری ها را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: بی تردید با تلاش شهرداری و دهیاران می توانیم شاهد رشد, بالندگی و توسعه همه جانبه ورزقان و روستاهای همجوار باشیم.به گزارش روابط عمومی شهرداری متن کامل پیام مهندس سلیم زاده به […]

پ
پ

مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان در پیامی روز شهرداری و دهیاری ها را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: بی تردید با تلاش شهرداری و دهیاران می توانیم شاهد رشد, بالندگی و توسعه همه جانبه ورزقان و روستاهای همجوار باشیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری متن کامل پیام مهندس سلیم زاده به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
شهرداری و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند. بی تردید از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداری و دهیاریها در شکل گیری جامعه مردم سالار مبتنی در آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است. ورزقان با ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و بالفعل بسیار است و امروز شهرداری و دهیاری ها می توانند با استفاده از این پتانسیل ها در زمینه کشاورزی و گردشگری موجبات پیشرفت همه جانبه را فراهم آورند. یکی از موضوعات اساسی که امروز  باید به عنوان سرفصلی مهم در پیشانی اقدامات این نهادهای مردمی مورد توجه قرار گیرد ارتقاء درآمدهای پایدار بر اساس ظرفیت‌های شهری و روستایی است .اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که با همت خادمان مردم در شهرداری و دهیاری ها و با بهره گیری از پتانسیل های و همراهی سرمایه گذاران , با توجه به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان جهش تولید و در راستای سیاستهای دولت تدبیر امید می توانیم شاهد شکوفایی این نهادهای مردمی و خدوم در سطح شهرستان باشیم.

سلیم زاده شهردار ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.