حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان بمناسبت فرا رسیدن نیمعه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
20 فروردین 1399 - 10:32
شناسه : 368
بازدید 764
9

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان متن پیام به شرح زیر است: با سلام و تحیت الهی پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) نیمه شعبان فرخنده ترین روز خلقت و روز امید بشریت است. یگانه منجی عالم بشریت که تمام پیامبران و امامان مژده ظهورش را داده اند […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری ورزقان متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و تحیت الهی

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

نیمه شعبان فرخنده ترین روز خلقت و روز امید بشریت است. یگانه منجی عالم بشریت که تمام پیامبران و امامان مژده ظهورش را داده اند و همواره گفته اند که با آمدنش بساط ظلم و ستم برچیده شده و پیام مهربانی و مودت را بر همه عالم طنین انداز می کند.

او که وجود مطهرش عرشیان را تسبیح گوی و فرشیان را در انتظار نشانده و بر ماست که در عصر غیبت با بهره گیری از تعالیم حیات بخش دین مبین اسلام و انتظار فرج و فراهم نمودن زمینه ظهورش، در اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم.

اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) که به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز نامگذاری شده و به حق شایسته این دلاوران و ارکان شکست ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد را به مردم شهید پرورشهرستان ورزقان و همه منتظران ظهورش تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق درک محضرش را برای همه محبین آن حضرت مسئلت می نمایم.

سلیم زاده

شهردار شهرستان ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.