حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت شهردار بمناسبت سی امین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)و قیام خونین 15خرداد سال 1342
13 خرداد 1398 - 12:34
شناسه : 180
بازدید 930
8

بسم الله الرحمن الرحیم 14خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود ، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بود .آن روز ، روز عزای بزرگ عالم اسلام ، […]

پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم
14خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود ، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بود .آن روز ، روز عزای بزرگ عالم اسلام ، روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید ، صاحب عذا شدند و گریستند . سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و ضجه و شیون مردان و زنان در هر کوی و برزنی در این مصیبت بزرگ جاری گشت .
15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.
سی سال از عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی ( ره) مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری که نامش یادآور عظمت تشیع و قبله آمال مسلمین جهان است می گذرد، بزرگ مردی که یادش غرور و شخصیت و خودباوری و امید را در دل ملل ستمدیده جهان زنده می کند. پیر فرزانه ای که با رهبری و هدایت انقلاب عظیم امت خداجوی، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، و آنچنان رسالت تاریخی خود را با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) به انجام رساند‌ که ملت ایران این عزت مداری و ذلت گریزی را تاکنون در هیچ ورقی از تاریخ خود به چشم ندیده نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیروزی ملت رشید ایران آنچنان رفیع و استوار است که به فرموده مقام معظم رهبری: این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. راه و یاد امام جاودانه است، امروز ما به عنوان وارثان این میراث گرانبها و ارزشمند، وظیفه سنگین محافظت، پیراستن و آراستن این شجره طیبه را به عهده داریم که باید پاسدار و قدردان آن باشیم .
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، سالگرد مصیبت عظمای ارتحال ایشان و نیز یادبود شهدای والامقام 15 خرداد را به مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدارشهر ورزقان تسلیت عرض نموده و امیدوارم فرزندان امام (ره) در پرتو اندیشه امام خمینی (ره) با پیروی از معنویات رهبر فرزانه انقلاب ، از سربازان و زمینه سازان حکومت علوی حضرت ولی عصر عجل ا… تعالی فرجه الشریف باشند .
سلیم زاده
شهردار ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.