حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت شهردار ورزقان بمناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر
07 خرداد 1398 - 10:05
شناسه : 148
بازدید 783
8

شهردار ورزقان در پیامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) برلزوم بهره گیری از فضائل شبهای قدر تاکید کرد . بسم الله الرحمن الرحیم قال علی(ع):اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّهِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى کُلِّ طَریقٍ داع حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت […]

پ
پ

شهردار ورزقان در پیامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) برلزوم بهره گیری از فضائل شبهای قدر تاکید کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

قال علی(ع):اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّهِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى کُلِّ طَریقٍ داع

حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده ‏اى است.

شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شسشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت ، در این شب از آسمان ، باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد و چشمانمان با آب توبه شستشو شده ، کلام قرآن را در دهانمان جاری ساخته تا خواب غفلت چشمانمان را نیازارد.

شب قدر شبی است که در عرصه آن انسان می تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند در این ساعات سراسر نور درهای رحمت الهی بر روی بندگان خالص خدا گشوده می شود تا همه ما بندگان گنهکار با واسطه قرار دادن قرآن کریم این معجزه جاودان بشریت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت بویژه اول مظلوم عالم حضرت علی (ع) ضمن طلب استغفار و انابه به درگاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج مولا ومقتدای مان امام زمان (عج)، سربلندی اسلام و مسلمین ،آمرزش گناهان و سلامتی همه بیماران دعا کنیم .

اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم ولایتمدار شهر ورزقان در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت می‌گویم.

سلیم زاده

شهردار ورزقان

 ۵ خرداد ماه ۱۳۹۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.