حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت شهردار ورزقان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
12 خرداد 1399 - 10:21
شناسه : 431
بازدید 892
14

سلیم زاده شهردار ورزقان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را به عموم مردم تسلیت گفت چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم […]

پ
پ

سلیم زاده شهردار ورزقان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را به عموم مردم تسلیت گفت

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

امام خمینی(ره) آزادمردی بی مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش الهی و پیامبرگونه اش چنان دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید که هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون او نبوده است و نخواهد بود؛ و هرچه ارزش های اسلامی و انسانی توسعه می یابد، محققین و اندشمندان و پژوهشگران دشت معرفت و کمال به گوشه هایی از آن کانون پرتپش، بصیر، پویا و پرمعرفت پی می برند.

15 خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران به ویژه ورزقانیان سرافراز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

سلیم زاده -شهردار ورزقان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.