حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 57 تعداد نوشته های امروز : 0×
درجه شهرداری ورزقان از ۳ به ۵ ارتقا یافت
30 مهر 1401 - 10:17
شناسه : 779
بازدید 1340
15
شهردار ورزقان خبر داد : دکتر سعید قادری شهردار ورزقان از ارتقا درجه شهرداری از ۳ به ۵ توسط وزارت کشور خبر داد
نویسنده : جاوید کاظم پور
پ
پ

دکتر سعید قادری شهردار ورزقان از ارتقا درجه شهرداری از ۳ به ۵ توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: شهرداری ورزقان سال ۱۳۷۳ تاسیس شد و تا سال ۱۴۰۰ دو درجه ارتقا پیدا کرد و با تلاش و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر ورزقان این اتفاق میمون و مبارک برای اولین بار در شهر ورزقان رقم خورد و شهرداری ورزقان همزمان دو درجه ارتقا پیدا کرد و از درجه ۳ به ۵ رسید.

وی ارتقای درجه شهرداری ورزقان را پدیده‌ای بزرگ برای شهر، شهروندان، مجموعه شهرداری دانست و اظهار کرد: نتیجه ارتقاء درجه شهرداری ها، افزایش امکانات ، تغییرات چارت اداری، گسترش سازمان، بهبود خدمات دهی مردم ، افزایش تعداد پست های مدیریتی و تخصصی شدن فعالیتها و غیره می باشد.

قادری افزود: ارتقاء درجه شهرداری با ابلاغ وزیر کشور و به استناد تبصره ۳ ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب ۱۳۷۰/۴/۱ هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها و با تایید سازمان و مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور و امضا وزیر کشور درجه شهرداری ورزقان ۵ اعلام گردید.

گفتنی است ارتقا درجه شهرداری ها بر مبنای سه شاخص مهم جمعیت شهر ، موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص شهرداری انجام می پذیرد و با توجه به عدم تغییر محسوس در دو شاخص اول، در یک سال گذشته شهرداری ورزقان با اهتمام جدی بر جلب مشارکت های مردمی و همکاری عمومی، نسبت به ایجاد درآمد های پایدار و مستمر و بالا بردن امکانات و خدمات ، توانست به موقعیت بزرگ و کمتر رخ داده در وزارت کشور، یعنی ارتقاء همزمان دو درجه ای از ۳ به ۵ دست یابد.

/ انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.